alternativ_vanholnap
VanHolnap

Vigyázat! Közteresek forgalomból állítanak ki autósokat, igazoltatnak és büntetnek! (Fénykép, helyszín a cikkben)

kozteres_2015_04_22

What the fuck? Mi ez az ország? Mi történik itt? Közteresek az Orbán-kormány legújabb pénzbehajtói? Van ehhez joguk?

Komolyan mondom, vicc, tényleg komoly és erős vicc, ami ebben az országban az eddigi legagresszívabb, legundorítóbb kormányunk alatt zajlik!

Nem elég, hogy valós eredményt a kormány semmilyen gazdasági területen nem tud felmutatni, a térség legmagasabb adózási zónájába tartozunk a világ legmagasabb áfájával, stadionokra és haverokra, valamint a nézhetetlen királyi tévére (80 milliárd) költi az agresszív kormányunk ezt a tetemes adót, az uniós pénzeket pedig gusztustalan mértékben ellopják, a tetejében még egy új pénzbehajtó sereget is felállítanak a dolgozó nép basztatására, rettegésben tartására!

2015.04.22 – 07:20

A mai napon készítettem ezeket a fotókat a IX. kerület Koppány és Gubacsi kereszteződésnél, pontosan a Tesco mellett. Ebben a kereszteződésben áll már napok óta reggelenként a pénzbehajtó sereg.

Egyikük – a nő – folyamatosan kameráz, a másik három pedig leállít, igazoltat és büntet!

(Ha a kép fölé viszed az egeret, az animáció megáll.)

A fotókat legálisan lehet készíteni és közzétenni. Ezt kimondja a 2014 szeptember 23-án kelt AB határozat:

“Rendőri intézkedésről készült képfelvétel hozzájárulás nélkül is nyilvánosságra hozható, ha a nyilvánosságra hozatal nem öncélú, vagyis az eset körülményei alapján a jelenkor eseményeiről szóló vagy a közhatalom gyakorlása szempontjából közérdeklődésre számot tartó tájékoztatásnak, közügyet érintő képi tudósításnak minősül.”

És a durva, hogy ennyi új adó - kattints ide a lenyíló listához - mellett mégsem elég semmi ennek az undorító rabló bandának!

– adójóváírás megszüntetése
– béren kívüli juttatás drasztikus csökkentése
(az adható 18.000 Ft-ról 11.250, ill. 5000 Ft-ra)
– cafeteria megadóztatása
- munkavállalói járulékok emelése
– 32 ezer fő elbocsátása a közszférából
– a foglalkoztatottak számának növelése utáni
adókedvezmények megszüntetése
– reprezentációs és üzleti ajándékok utáni
adókötelezettség
– cégautóadó emelése
– egyszerűsített vállalkozói adó 30%-ról
37%-ra emelése
– kötelező kamarai tagság (regisztráció
fedőnévvel) 5000 Ft éves tagdíjjal
– ÁFA-emelés 25%-ról 27%-ra
– illetékemelések
– a termőföldből átminősített ingatlanok értékesítéséből
származó 20% feletti többlet 48%-kal adózik
– az ingatlanadó de facto bevezetése
(kommunális adó)
– az ebek és lovak kötelező chipezése
– a „chipsadó” bevezetése
– a „chipsadó” emelése, majd kiterjesztése
(pl. a gyümölcsízekre 500 Ft/kg)
– szeszesital jövedékiadó-emelése
– dohányáruk jövedékiadó-emelése
– környezetvédelmi termékdíj bevezetése, majd
emelése
– üzemanyagok jövedéki adójának emelése („ha kormányra kerülünk, csökkenteni fogjuk az üzemanyagok jövedéki adóját”)
– bioetanol jövedéki adójának 75%-os emelése
– autógáz jövedéki adójának 100%-os emelése
– az autópálya-használat minimumának négy
napról tíz napra történő emelése – áremeléssel
– baleseti adó bevezetése (természetesen ez az állami autókra nem vonatkozik!)
– a táppénz lecsökkentése (kórház 60-ról 50%, táppénz 70-ről 60%)
– 30 napi táppénz után időarányos szabadság csökkentése
– a rokkantak ellátásának csökkentése, ill. megvonása
– a szociális öntemetés bevezetése
– szociális hozzájárulási adó bevezetése
– elektronikus útdíj bevezetése (sok fuvarozó számára az eddig fizetett útdíj a többszörösére emelkedett)
– közművezeték-adó
– a magánszemélyek kommunális adója adótárgyanként 12.000 Ft-ról 17.000 Ft-ra emelhető
– kaszinóbezárás, majd újranyitás bennfentes feltételekkel
– bírósági eljárásokkal kapcsolatos illetékek drasztikus emelése
– banki tranzakciós díj emelése, „csekkadó” – tranzakciós adó megduplázása 3 ezrelékről 6 ezrelékre
– betéti kamatok után 6%-os „egészségügyi” hozzájárulás bevezetése
– telekommunikációs adó
– „cégadatok kötelező frissítése”-adó. Cégenként 20–50 ezer forint között + ált. forg. adó
– pénztárgépek cseréje 100+150.000 Ft/pénztárgép, plusz havi 2-3 ezer Ft NAV-val való állandó kapcsolat
– nyugdíjaskedvezmény részleges megvonása a távolsági buszokon és gyorsvonatokon
– közmunkások nettó 61.000 forintos fizetésének 49.000-re csökkentése
– munkanélküli-segély időtartamának 270-ről 90 napra, a szociális segély összegének 28.000-ről 22.000-re csökkentése
– egyetemi és főiskolai támogatások drasztikus csökkentése
– a Munka Törvénykönyvének átírása a munkavállalók számára hátrányos feltételekkel
– pedagógusok munkaidejének de facto meghosszabbítása
– tandíj de facto bevezetése
– asztmás gyerekek emelt összegű családi pótlékának megvonása
– mozgássérültek közlekedési támogatásának visszavágása
– egészségügyi járulék emelése

Egyszerűen élhetetlenné teszik az országot a rengeteg átláthatatlan különadóval. Minderre azért van szükségük, hogy minél több és több pénzt tudjanak kilopni az államkasszából! A te adódból! Az EU-s pénzek is a te adód, hiszen be kell fizetnünk tetemes pénzt, hogy utána kapjunk! Ők ezt is ellopják!

Milyen jogon állít meg a közteres forgalomban lévő autót?

Hát bizony ezt a jogszabályt is az arrogáns Orbán-kormány alkotta meg önmagának.

A KRESZ 6. §-a 2012 szeptemberétől a következő bekezdéssel egészült ki: „(5) A közterület-felügyelő a jármű megállítására a (2) bekezdés a) pont aa) alpontjában foglalt jelzést adja. Az ilyen jelzés észlelése esetén a járművel meg kell állni.”

Bizony, az Orbán-kabinet mindent a saját zsarnoksága alá igyekszik helyezni. Lásd egyetemek, főiskolák – szerencsénkre, a tanárok erős mentalitással rendelkeznek, ahogy a fiatalok is, akik nem hagyják magukat! És nem hódolnak be ennek az undorító rezsimnek.

Közteresek

Sajnos, hiába próbálok, nem tudok mentséget hozni a közteresek személyére. Ők csak dolgoznak? Csak a munkájukat végzik? Igen? Akkor miért is nem büntetik meg Habony Árpádot? A NAV-osokat miért nem végzik a dolgukat, és vizsgálják, hogy miből él Habony? Az ügyészek miért nem indítanak olyan nyilvánvaló esetekben eljárást, mint a Közgép, vagy Orbán vejének, illetve a gázszerelő meggazdagodásának egyértelmű ügyében?

Aki dolgozik, aki csak a munkáját végzi, az bizony felfelé is végzi a dolgát! A magyar említett szerveknél dolgozók nem a dolgukat végzik! Ők fenntartják a rezsimet! Ők szolgálják ki a rezsimet! Ők adják el magukat fillérekért!

Egy volt SS katona sem mentegetheti magát azzal, hogy csak ültem a toronyban… Valóban? Nem! Te a rendszert tartottad fenn! Ahogy a volt ÁVH-sok is! Mindig ezen ellenőrző hatóságok tagjai azok, akik behódolnak a rezsimnek, és kizárólag lefelé rúgnak! Ezek az emberek nem a dolgukat végzik, hanem fenntartják a rezsimet, miközben pontosan tudják, hogy felfelé már nem teszik a dolgukat!

80-90 ezer!

Ennyit kap egy közteres! Ennyiért adja el magát! És nem végzi a dolgát rendesen! Csupán pénzt hajt be, amit fenn mind ellopnak! És ezt ő is pontosan tudja, innentől pedig bűnös!

Ennyiért mehetne eladónak bármelyik boltba! De tanulhatna is! nem kap munkát? Miért nem? Hány idegen szót tanul megy egy nap? Egyet sem? Nekem napi 50 új szóra van állítva az ingyenes angol szótanító programom! És napi 150 ismétlésre a régi szavak tekintetében! Aki arra lusta, hogy tanuljon, ne hivatkozzon arra, hogy csak dolgozni akar! Ahhoz tanulni kéne!

Egy közteres se hivatkozzon arra, hogy a munkáját végzi! Egy rendőr 2 évig tanul, hogy végezze a dolgát! És nem úgy néz ki, mint egy szedett-vedett társaság! Akárhányszor nézem a vonuló közteres sereget, a fele mint Lagzi Lajcsi, a másik fele mint Alekosz… Na ne…

A közteresekkel ellentétben jártam rendőrképzésre és voltam katona is. A nap így kezdődik a rendőrképzésen:

  • 06:00-07-00 között sorakozó az alakuló téren.
  • a szemle és reggeli torna után futás
  • minden szakasznak van két kiképző őrmestere
  • az egyik a szakasz előtt a másik mögötte fut
  • senki nem maradhat le!
  • aki lemaradt, azt fel kellett vennünk a vállunkra, és úgy futni vele, közben cserélgetni egymást, mert senkit nem lehet hátrahagyni!!!
  • a nap 18:00-kor ért véget, addig folyamatos erőnléti képzés váltakozva elméleti tanórákkal…

Meg kellett felelni a kifogástalan életmódnak, amit ellenőriztek, komoly pszichikai és orvosi, valamint fizikai-erőnléti teszteken kell átmenni! Majd ha ezeket végigcsinálja egy közteres, akkor mondhatja, hogy joga van büntetni és ellenőrizni! És akkor talán meg tud jelenni hitelesen az utcán!

Amíg ezeket egy közteres nem csinálja meg, addig menjen szépen eladónak egy ruhaboltba a megélhetés szempontjából! És hajtogasson ruhákat! A katonaságnál stokira kellett hajtogatnunk! Centiméterre pontosan! Senki ne mondja, hogy nem tud összehajtani két ruhát!

Amíg az említett szakmák képviselői nem rúgnak felfelé, addig ne merjenek lefelé se rúgni! Mert nem a munkájukat végzik, hanem csicska módjára kiszolgálják az undorító rezsimet, mely a gazdasághoz nem ért, a lopáshoz annál inkább!

51-es villamos

Pontosan ezen a kereszteződésen halad át az 51-es villamos, aminek sebességét 5km/h-ra korlátozták, ugyanis a sínek annyira rossz állapotban vannak, hogy a villamos gyakorlatilag csak teknős sebességgel haladhat! (Ezt is ma fényképeztem. Kattints a nagyobb mérethez!)

51_es

Erre már nincs esze a fideSS városvezetésnek, hogy ezt rendbe tegye, de büntetni azt tudnak! Pénzt behajtani azt tudnak! Hogy legyen mit ellopni! A kórházak, közlekedés ebből már semmit nem lát viszont!

Kicsit gondolkodjon már el végre mindenki, hogy kit és mit szolgál!!!! Jó lenne eljutni legalább erre a szintre, és akkor legalább a haladás kezdeténél tartunk majd! Ezek a közteresek több napja kizárólag a büntetések kiszabása miatt ellenőrzi és kamerázza az autósokat, ez a kereszteződés egyáltalán nem egy veszélyes útszakasz…

VanHolnap.hu
A weboldal nem csupán problémákat vet fel, illetve szembe megy a sztereotípiákkal, de egyedülállóan megoldási javaslatokat is kínál programok formájában, melyekhez bárki hozzászólhat, javasolhat. (Programok menüpont) A cikkek egyetlen párt véleményét sem tükrözik. Ha hozzászólnál, ne tartsd magadban!

18 Hozzászólás

  1. Árpád

    2016-04-16 at 13:08

    T. Uraim!

    Én 12.5 évet voltam “közteres”,mielőtt smasszer lettem, és tudom hogy mivel jár.Nem egyszeű.
    A “KRESZ-ezés” csak egy kis része normál esetben, ha hagyják az embert szabadon dolgozni
    Jó,agam évekig posztoltam csomópontokon, és vagy 50 tonna gagyi, ad absurdum veszélyes/hamis árut vettem el azoktól,akik illegálisan árusították azt (és persze adót nem fizettek,sőt sokáig nagy segélyeket kaptak hozzá, mint munkanélküliek, majd közölték hogy “azt a ti pénzetekből kapjuk”.Hál’ Istennek ezek a dögevők eléggé utáltak is engem.
    Fogtunk mi a kollégá(im)mmal betörőt, késsel “koldulót”, sok ál-koldust, 2 autó feltörőt és pár zsebest is.
    És jópár belügyi képzettségű személy is van az állományban, akik szintén elvégezték a 2 éves zsandár-sulit.Vagy a vámost, esetleg bv-sek voltak.De van vadászpilóta és harckocsizó tiszt is.
    Ám akiket az elmúlt 10 éven felvettek az valóban néha Benny Hill tollára valók.
    Azt érteni kell, hogy aki ott szolgál az köztisztviselő, és az illetménye azért ennyi, mert 2002 óta semmit sem emeltek rajta.
    Én személy szerint a pofátlanul kirívó, veszélyesen parkoló, és
    arcoskodó “sofőröket” örömmel bírságoltam, még ha az intézkedéseimnek max. 10%-át tette csak ki a KRESZ.Egy esetben az Örs Vezér terén majnem el is ütöttek valakit a szabálytalanul/pofátlanul parkoló autós miatt.De spóroltam nagy összegeket az átverésre kiszemelt nyugdíjasoknak, turistáknak is.
    Jómagam azóta is figyelek a szabályok betartására, mivel szeretek tükörbe nézni.Még csak nem is szemetelek.
    Ha a járőr utasítás így van megírva,ezt kell végrehajtaniuk.Vagy kezdjenek el partizánkodni?!Nem kell aggódni, én is több mint a felét egy figyelmeztetéssel útjára bocsájtottam, mivel látszott ha az többet ér mint a bírságolás.
    Pénzt meg kár így beszedni, mert az utolsó pár évben, mikor ott voltam majdhogy veszteséges volt, mivel a rendszer ennél drágább.
    Amúgy sem sok minden változott ebből a szempontból 1983 óta, mióta létezik a Közterület Felügyelet intézménye.
    (Amúgy a felső fokú Angol nyelvvizsgámra készülök lassan, de biztosan.)

  2. John Doe

    2015-04-23 at 21:42

    Egy apróságot ne felejtsünk el. Azokat bírságolják meg traffipaxozzák le, akik szabálysértenek.
    Érdekes, engem nem baszogatnak, pedig napi 150-200 km-t megyek a fővárosban.
    A közteres csak azokat állíthatja meg, akik a behajtási tilalmat megszegik, vagy közlekedés közben a környezetet szennyezik a rakománnyal vagy más módon (nem a károsanyag kibocsájtásról van szó, hanem szemetelésről).
    Ha megállítanak, azt csak okkal tehetik. A hölgy azokat kamerázza, akik szabálytalanul balra kanyarodnak a Gubacsiról a Koppány u-ba.
    Ez közigazgatási bírság 50.000.-

    • PSissy

      2015-04-24 at 07:05

      Igazad van! Most, hogy jobban ránéztem… valóban!
      Akkor viszont igazuk van! És a cikk… khm… “kicsit”…

      Azt rühellem, amikor úgy közlekednek, hogy leszarom a szabályokat, mer’ én arra akarok menni. Itt valóban tilos balra kanyarodni, de ő megy a “szeszkóba”!
      Ezt mondjuk több helyen is megtehetnék, mert ez – tiltott balra kanyarodás – sem oké, de amikor nekem, mint gyalogosnak zöld a jelzés, a paraszt meg elsüvít… Ilyen helyekre tegyenek kamerát!

      Thanx John Doe! :)

      Szerkesztői megjegyzés: Kijavítanálak, nem a tescoba mennek, akik itt balra kanyarodnak. A közteresek is csak reggel, a csúcsforgalomban vannak itt. Délután már nem. Az emberek pedig nem a reggeli csúcsban 06:00-08:00 között járnak a tescoba. Itt azért kanyarodnak balra, mert itt mennek vissza a soroksári útra, utána már nem tudnak. A Gubacsi út párhuzamos a soroksári úttal, annyi a különbség, hogy nincsenek rajta lámpák – kivéve itt -, ellentétben a soroksárival, ahol 85 darab van. Tehát a csúcsot kerülik el erre, majd visszamennek a soroksárira. Abból pedig, hogy a közteresek csak reggel vannak itt, tudhatod, hogy csak a pénzlehúzás miatt állnak itt.

      • FeR1

        2015-06-12 at 09:18

        Vagy talán azért, mert a tiltott balra kanyarodásnak közlekedésbiztonsági oka van?! És pont a legnagyobb reggeli csúcsban a legveszélyesebb a manőver, amit végrehajt a tilosban forduló? Nem kell ám mindig habzó szájjal fröcsögni. Ettől függetlenül én sem csípem a köztereseket, de az intézkedésnek oka van.

    • Sydra

      2015-04-24 at 11:09

      Kedves Birka!

      Sikerült elmenni a cikk lényege mellett. A cikk nem a közlekedési szabálytalanságokról vagy a büntetések jogosságáról szól. Ha téged nem zavar, hogy utcáról berángatott alja emberek képviselik a magyar törvényeket és ezt csak a kisemberrel szemben teszik, az téged minősít.

      • PSissy

        2015-04-25 at 17:00

        Én vagyok a birka? És Te minősítesz engem. Értem.

        Akkor, ha egy kurva nagy merdzsó üt el az más, mintha egy kispolák? Értem. Akkor üssön le egy kurva nagy merdzsó!

        • Sydra

          2015-04-27 at 22:00

          Jeleztem feléd, hogy nem értetted meg a cikket, de te gondolkodás helyett tovább hőbörögsz!

        • Sydra

          2015-04-27 at 22:03

          Most nézem, az első hozzászólásom nem is neked ment. De nem baj, hogy magadra vetted, mert ugyanolyan értetlen vagy.

          • VanHolnap

            VanHolnap

            2015-04-29 at 19:00

            Kedves mindenki!

            Valóban tilos a balra kanyarodás, és valóban ezért büntetnek és kameráznak. A cikk lényegét valóban nem értettétek meg:

            - a közteres sereg az Orbán-kormányban csak büntetési célzattal van jelen!
            1) nem figyelik a közrendet
            2) nem nézik a köztisztaságot, ha gondot észlelnek (nem észlelnek, mert leszarják a valódi munkájukat), azt nem jelentik a főkefének. Ennél a kereszteződésnél van egy buszmegálló is, BKV és Volán, ezer éve nincsen kuka (pedig ez kötelező!!!), és a közteres sereget ez nem érdekli. hegyekben áll a szemét, amit mindenki a tesco kerítésén át dobál a földre. Ezzel nem foglalkoznak.
            3) nem a valódi problémákkal foglalkoznak: az 51-es villamos majdnem kisiklik, ez senkit nem érdekel. Ellenben arra van pénz, hogy Andy Vajnának Orbán 15 milliárdos extra profitot adjon a kaszinókból, mely addig adóként befolyt! Ezt Orbán odaadja egyetlen személynek, Andy Vajnának. Ez senkit nem érdekel… mert ezt a pénzt be kell hajtani, kin? Hát a népen.

            - a büntetés jogos? Igen. Fogadjunk, ha rád állnék, naponta mindimum 100 ezret ki tudnék osztani a szabálytalanságaidra! De bármelyik közteresre is! Senki nem tud teljesen szabályosan közlekedni, ez nonszensz.
            - az itteni balra kanyarodás SENKIT nem veszélyeztet, ellenben azzal, amikor az autós direkt a gázra lép a zebra előtt. Ott miért nincs közteres?
            Amikor az autós szándékosan beáll a roki parkolóba, ott miért nincs közteres?
            amikor az autós szándékosan parkol a buszmegállóban, ott miért nincs közteres?
            Ezek azok, amelyek halált okoznak, illetve a forgalmat erősen akadályozzák. De ez nem izgatja a köztereseket, mert itt valódi problémákat oldanának meg. Csak az érdekli őket, ahol óránként legalább félmillió büntetést ki lehet osztani…

            Kedves John Doe! Mivel jártam rendőrképzésre, elárulom, ott büntetnélek meg rendőrként, ahol akarnálak! De egy normális országban ez nem lehet cél! Pláne nem csip-csup ügyekben.

            Amiről a cikk szól, hogy sosem felülről kezdik a büntetést, hanem a népet basztatják, miközben fenn semmi nem történik. Hány éve köti jogszabály az állami hivatalokat, hogy meg kell oldani a mozgássérült bejutást? Folyamatosan leszarják… kapnak ezért büntetést? Kirúgnak bárkit is?

            Nem. De te fizess 50 ezret, mert hopp, elbasztál egy kanyart. Pláne egy olyan Budapesten, ahol csak az nem téveszt naponta, aki nem vezet ott legalább 10 éve, mert annak idején nem volt forgalomtervezés, és annyi az egyirányú, behajtani tilos utca, és nyakatekert kanyarodási megoldás, hogy na…

            Azt se hagyjam ki, hogy fotó alapján a népet a rendőr megbünteti, ellenben ha az index közöl Habony Árpád szabálysértéséről fotót, az már egyetlen hatóságot sem érdekel. Sőt, az autó sem létezik állítólag, na és? érdekel ez valakit?

            Ez az az erkölcsi képzavar, amiről a cikk szól. Hogy olyan végezzen büntetési munkát, aki erkölcsileg azért megfelel! Ennek első feltétele, hogy aki ilyen munkát végez, az felfelé is merjen rúgni, ne csak le! Lásd több adóellenőr, akik felnyomták a navot, és kiszálltak…

          • dzjulius

            2015-04-29 at 19:43

            (sorry USA billentyuzet… nincs eleg gomb rajta magyarhoz, 2-vel kevesebb azt hiszem. Sorry)
            “az itteni balra kanyarodás SENKIT nem veszélyeztet, ellenben azzal, amikor az autós direkt a gázra lép a zebra előtt. Ott miért nincs közteres?
            Amikor az autós szándékosan beáll a roki parkolóba, ott miért nincs közteres?
            amikor az autós szándékosan parkol a buszmegállóban, ott miért nincs közteres?”

            Igazad is van meg nincs is. Ha jogos a buntetes, akkor szabjak ki, fuggetlenul attol, hogy lenne-e jobb dolguk.
            Egy kis UK info: Harmadik eve elek angliaban, es azt kell, hogy mondjam hogy az otthoni autos helyzet szornyu. A magyarok agressziven, figyelmetlenul, a szabalyokra nem ugyelve, es ugyetlenul vezetnek az angolokhoz kepest. A leg rosszabnak az agresszivitast tartom, ugyanis amikor ra maszol az elotted levore, mert az csak a megengedett sebesseggel kozlekedik, akkor nem csak nem ersz el semmit, de foloslegesen veszelyezteted/frustralod a masikat.
            Ezer mondom, hogy nincs igazad. Ugyanis a magyar vezetoket szanaszet kene buntetni mire rendesen vezetnenek. (Soktol en a kocsit is meg a jogsit is elvennem)
            Masreszt igazad van. Idekinn nincs veletlenszeru igazoltatas (vagy legalabb is, en meg nem lattam), helyette viszont csomo kamera van, es ha valamit szabalytalankodsz, akkor levelben kuldik a buntit. Ez valos megoldas. Amit otthon csinalnak nem valos megoldas. A kozteresekre forditot penzt kameras rendszerre is lehetett volna kolteni. (Azzal csak az a baj, hogy a sok lopas miatt sose lenne kesz)

          • VanHolnap

            VanHolnap

            2015-04-29 at 20:40

            dzjulius

            Egyetértek a hozzászólásoddal. A magyar autós tényleg ellenségnek tekinti a másikat. Erről is lesz majd összefoglaló cikk.

            De itt nem a büntetés a probléma. És nem a jogossága. Ha valaki szabályt vét, vállalja a következményeket, ez is oké… Hanem:

            1) hogy a problémákat nem a súlyostól oldják meg a gyengébb felé, hanem: A súlyosat meg sem oldják, és a gyengébbet szívatják, ami valójában nem megoldás, hanem pénzbehajtás.

            Lásd, írod az angol verziót. Valóban ez kéne itt is. Akkor Habony Árpádot, vagy Lézer Janit ugyanúgy megbüntetnék, mert a rendszerből nem lehet képet törölni. Magyarországon, lásd az index cikkeit, pl. a rendőrt áthelyezik, aki a faluban rendre megbüntette a szabálytalanul parkoló polgármestert…

            Angliában először megoldották a valódi problémákat: nincs kisikló villamos, mert ott nincsen a király fővezír, aki minden pénzt ellop a haveroknak, amihez – és itt jön a probléma – a magyar közteres sereg asszisztál. A cikk erről szól, nem kéne asszisztálni a király fővezír lopásaihoz, és el kéne kezdeni a valódi problémákat megoldani.

            Még egyszer mondom, nem a büntetéssel van probléma, hanem a rendszer alapjával.

            Azzal, hogy csak a pénzbehajtás a célja, és nem a problémák megoldása. És ezt azok a magyar emberek végzik el, akik a rendszert önként kiszolgálják mindenféle erkölcsi alap nélkül.

  3. PSissy

    2015-04-23 at 09:56

    És miért bírságolnak?

    Ezt még értem:
    http://old.minap.hu/news.php?extend.42772.2

    De ott, mit néztek? Én is járok hébe-hóba arra.

  4. Victor Hugo

    2015-04-23 at 00:59

    Rákerestem erre az angol szótanulóra. Fizetős program.

    • Sydra

      2015-04-24 at 11:10

      Általában mások munkájáért fizetni szokás. Vagy Magyarországon máshoz vagy szokva?

      • JeepMark

        2015-04-24 at 12:10

        Maximálisan egyetértek Sydra hozzászólásaival! Amúgy vannak ingyenes nyelvtanuláshoz való honlapok, csak példaképp a memrise-on is ingyen regisztrálhatsz és nagyon-nagyon sok tananyagot végigvehetsz (magyar-angol részét próbáltam). De ha jól tudjuk használni a google-t, akkor még másból is lehet tanulni. Aztán ha ránk ragadt egy kis angol, akkor a különféle tananyagok egész tárháza nyílik meg előttünk, ahol akár “hányásig” is tanulhatjuk magunkat.

        • VanHolnap

          VanHolnap

          2015-04-29 at 18:47

          Az ANKI teljesen INGYENES! Nem tudsz angolul, ezért írod, írtátok azt, hogy fizetős. A program ingyenes minden számítógépre és okos telefonra is, egyetlen kivétel van: iPhone! Arra bizony fizetős alkalmazást kell vennünk. Még egy ok, hogy ne játszd az eszed :) ezzel a telefonnal, ami rohadt drága, ellenben fele áron kétszer ilyen tudást kapsz androidos telefonokkal.

          • Victor Hugo

            2015-05-01 at 21:57

            Köszi, ezt nem találtam meg. Én ezt néztem: https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.angolszotanito

            Ez viszont fizetős.

          • Andris

            2015-05-05 at 00:24

            Ez tetszett :)
            De ez is tisztán matek.
            Android: Google Play developer account reg: $25, fejlesztés: java (ingyenes)
            Win Mobile: Win developer account reg: $19, fejlesztés: VS (ingyenes, csak Win kell).
            PC elég hozzá.
            iP*: $99/év, fejlesztés: XCode (csk Mac-en megy)
            Mac: PC 3X-osa.
            A fejlesztést ki kell gazdálkodni :D

Hozzászólnál?

Kilépés a válaszból

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


5 + 2 =

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

VanHolnap